GVB lanceert ontwerpwedstrijd voor Pridepont

GVB lanceert ontwerpwedstrijd voor Pridepont
  • Design
  • 18 jun 2018 @ 12:55
  • 12709 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Graphic

In aanloop naar Pride Amsterdam organiseert GVB in samenwerking met Boomerang Agency een ontwerpwedstrijd. De vervoerder vraagt reizigers een ontwerp te schetsen voor de ‘Pridepont’. Het winnende design vaart vanaf het begin van de Pride een maand lang over ’t IJ.

Alexandra van Huffelen, algemeen directeur GVB: ‘GVB verbindt Amsterdam en omarmt zijn diversiteit. Het is een waarde die onmisbaar en onlosmakelijk verbonden is met de stad.’

Creatievelingen kunnen vanaf vandaag terecht op https://community.boomerang.nl om hun hart te laten spreken en een eigen, uniek ontwerp in te sturen. Hier zijn ook de voorwaarden en overige informatie over de wedstrijd te vinden.

Inzenden kan tot en met 2 juli. Daarna kiest een jury uit alle inzendingen de winnaar. De juryleden worden later deze maand bekendgemaakt. De winnende creatie wordt op 26 juli onthuld en is daarna varend te bewonderen op ‘t IJ.

Headerfoto: Levi Saunders via Unsplash

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken