Verpakkingen als marketinginstrument

Verpakkingen als marketinginstrument
  • Design
  • 2 jul 2018 @ 08:30
  • 13552 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging

Op 19 & 20 maart 2019 vindt in De Rijtuigenloods in Amersfoort een nieuw netwerkevenement voor de verpakkingsindustrie plaats: NL Packaging Event Design & Creation.

Tijdens het NL Packaging Event zal in het lezingenprogramma en op de netwerkvloer alles draaien om de verpakking als marketinginstrument: van conceptontwikkeling, grafisch design en mock-ups tot verpakkingen en technieken om die te maken.

Het event is gratis toegankelijk voor de doelgroep en naast het lezingenprogramma kunnen bezoekers contact leggen met 65 dienstverleners uit de wereld van verpakkingsontwikkeling en design.

De naam van het event refereert aan de NL Packaging Awards, die in 2019 in mei worden uitgereikt.

Kijk hier voor meer informatie.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken