Naam Corolla keert terug

Naam Corolla keert terug
  • Design
  • 28 aug 2018 @ 10:32
  • 18434 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Productdesign

Toyota noemt zijn C-segment Hatchback, Sedan en Touring Sports voortaan Corolla, waardoor de modelnaam Auris na 12 jaar uit Europa verdwijnt. Sinds de introductie van de Toyota Corolla werden er wereldwijd al ruim 45 miljoen exemplaren verkocht. De Corolla is hiermee het bestverkopende model ter wereld.

Begin 2019 komt Toyota met een compleet nieuwe range Corolla-modellen.

Johan van Zyl, President en CEO van Toyota Motor Europe: ‘Naast de befaamde kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid van de Corolla, kan de klant rekenen op een onderscheidend design, een verfijnd interieur, aansprekende rijeigenschappen en krachtige, efficiënte hybride aandrijflijnen. Er is geen beter moment om de modelnaam Corolla in Europa te herintroduceren.’

De nieuwe Toyota Corolla Touring Sports beleeft op de komende Autosalon van Parijs (4-14 oktober 2018) zijn wereldpremière.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken