Red Dot voor identiteit Theater Rotterdam door Vruchtvlees

Red Dot voor identiteit Theater Rotterdam door Vruchtvlees
  • Design
  • 16 aug 2018 @ 09:42
  • 15443 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsVisual id

Het Haagse digital designbureau Vruchtvlees – eerder dit jaar benoemd tot European Agency of the Year tijdens de European Design Awards - mag nu een Red Dot Award in ontvangst nemen voor de identiteit van Theater Rotterdam.

De identeit van Theater Rotterdam viel al twee keer eerder in de prijzen bij de European Design Awards. De jury van de Red Dot Awards prees de merkidentiteit van Theater Rotterdam wegens ‘de hoge kwaliteit van design en creativiteit’. De awards worden op 26 oktober uitgereikt in Berlijn.

Rindor Golverdingen, creative director Vruchtvlees: ‘We zijn op een missie de hele wereld te laten zien wat de kracht is van Dutch Digital Design. Het is een grote eer dat we dit jaar niet alleen werden uitgeroepen tot European Agency of the Year, maar ook nog een prijs als de Red Dot in ontvangst mogen nemen. Deze bekroningen bevestigen dat we op de goede weg zijn. En dat kan niet zonder ons talentvolle team en de ambitieuze opdrachtgevers als Theater Rotterdam die ons de vrijheid geven zulk baanbrekend design te mogen maken.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken