DDW biedt podium aan digital design

DDW biedt podium aan digital design
  • Design
  • 26 sep 2018 @ 08:59
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Digital design

Forward/ is een nieuw programmaonderdeel van de Dutch Design Week met de focus op digital design. Forward/ biedt een expositie in het Klokgebouw die de hele week duurt en talks op vrijdag 26 oktober.

Martijn Paulen, CEO Dutch Design Week: ‘De Nederlandse digital design-discipline is van internationaal topniveau. De ontwerpers maken projecten met impact, maar vaak gaat het werk schuil achter campagnes en projecten van grotere bedrijven, merken en instanties. Met dit event geven we een expliciet podium aan de digital design-kwaliteit tijdens Dutch Design Week. Dit “prototype” willen we de komende jaren verder uitbouwen tot het toonaangevend evenement met internationale uitstraling dat het verdient.

Deelnemers expositie:
Studio Moniker
Clever Franke
Thijs Biersteker
Media Monks
Random studio
Afdeling Buitengewone Zaken
Van Berlo
Felix Ros

Deelnemers talks:
Studio Kraftwerk
Adobe XD
Vruchtvlees
Fresh heads
VodafoneZiggo
Greenberry
Random studio

Het nieuwe event is opgezet door Dutch Design Foundation in samenwerking met Dutch Digital Design en Dutch Digital Agencies en beide onderdelen zijn gratis toegankelijk met een DDW-ticket. 
 

Main partner van het programma is Adobe XD.

Forward/ Expositie

Forward/ Talks: Dutch Digital Design

 


 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken