‘Kadjar wordt gekozen op design’

‘Kadjar wordt gekozen op design’
  • Design
  • 13 sep 2018 @ 09:47
  • 8398 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Product

Uit klantonderzoek blijkt dat design het belangrijkste koopargument is bij de Renault Kadjar. Stéphane Guarda, Vehicle Design Project manager: ‘De nieuwe Kadjar is aantrekkelijker, luxueuzer en oogt assertiever. Het zichtbaar verbrede en verfijnde frontdesign sluit naadloos aan op dat van andere Renault SUV’s en de krachtige led-signatuur versterkt de hightech uitstraling.’

Guarda: ‘De Kadjar legt de nadruk op comfort, kwaliteit en ergonomisch design. Het interieur is opnieuw ontworpen voor een nog aangenamere ervaring.’

De Kadjar is sinds de lancering in 2015 een belangrijk model in het aanbod van Renault. Wereldwijde kozen al ruim 450.000 klanten in meer dan vijftig landen voor deze auto. Olivier Tschanhenz, Deputy Marketing Director: ‘Met een moderner en stijlvoller design, verhoogd comfort en zichtbaar verbeterde kwaliteit behoudt de Kadjar zijn sterke positie. Tegelijk bouwt het model voort op zijn 4WD-kwaliteiten waarmee hij zich onderscheidt in het segment.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken