[DDW] Renault vervoert ruim 60.000 bezoekers
- Design
- 30 okt 2018 @ 12:13
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Automotive
- 30 okt 2018 @ 12:13
- Nanny Kuilboer
Renault heeft als partner van Dutch Design Week 2018 ruim 60.000 bezoekers gratis vervoert met de 45 exemplaren van de elektrische Zoe. Het event trok 355.000 bezoekers en het werk van circa 2.600 exposanten werd een week lang tentoongesteld op 110 verschillende locaties.
De Design Rides reden samen maar liefst 50.000 emissievrije kilometers tijdens DDW en om de elektrische auto’s op te laden, werd in Eindhoven een van de grootste mobiele laadpleinen in Europa gebouwd.
Renault was ook aanwezig met het Symbioz-concept bestaande uit een huis en een auto midden op het Ketelplein in Eindhoven. Hier konden bezoekers ervaren hoe Symbioz en zijn omgeving in de toekomst met elkaar kunnen communiceren. Symbioz is ontworpen door de Nederlander Laurens van den Acker, sinds 2009 Senior Vice President Corporate Design van Renault, die als ambassadeur van DDW zelf ook in Eindhoven aanwezig was.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing