[DDW] Renault vervoert ruim 60.000 bezoekers

[DDW] Renault vervoert ruim 60.000 bezoekers
  • Design
  • 30 okt 2018 @ 12:13
  • 9757 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Automotive

Renault heeft als partner van Dutch Design Week 2018 ruim 60.000 bezoekers gratis vervoert met de 45 exemplaren van de elektrische Zoe. Het event trok 355.000 bezoekers en het werk van circa 2.600 exposanten werd een week lang tentoongesteld op 110 verschillende locaties.

De Design Rides reden samen maar liefst 50.000 emissievrije kilometers tijdens DDW en om de elektrische auto’s op te laden, werd in Eindhoven een van de grootste mobiele laadpleinen in Europa gebouwd.

Renault was ook aanwezig met het Symbioz-concept bestaande uit een huis en een auto midden op het Ketelplein in Eindhoven. Hier konden bezoekers ervaren hoe Symbioz en zijn omgeving in de toekomst met elkaar kunnen communiceren. Symbioz is ontworpen door de Nederlander Laurens van den Acker, sinds 2009 Senior Vice President Corporate Design van Renault, die als ambassadeur van DDW zelf ook in Eindhoven aanwezig was.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken