Nieuwe identiteit NL Cares door Studio Piraat
- Design
- 10 okt 2018 @ 09:14
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual id
- 10 okt 2018 @ 09:14
- Nanny Kuilboer
NL Cares is het platform voor flexibel vrijwilligerswerk, waar - jonge - mensen iets voor een ander kunnen betekenen. NL Cares vroeg Studio Piraat een nieuwe identiteit te ontwikkelen.
Studio Piraat: ‘De nieuwe identiteit omvat een mix van een vriendelijke en warme beeld- en vormentaal. Dit creëert een toegankelijke en inspirerende stijl. Het logo vormt een schild dat staat voor verbondenheid en bescherming. De fotografie straalt vrolijkheid en enthousiasme uit. Door een op maat gemaakte en gedetailleerde iconenset ontstaat een herkenbare en sprekende identiteit.’
Renske Kleijn, marketingmanager NL Cares, is blij met het resultaat: ‘Studio Piraat heeft onze visie en missie ontzettend goed weten te vangen in het ontwerp voor de nieuwe huisstijl, die ook nog eens heel goed aansluit bij onze – jonge - doelgroep. Daarnaast is ook de samenwerking heel prettig; er werd snel geschakeld en goed omgegaan met onze input. Een fantastisch mooi resultaat waar we heel blij mee zijn!’
NL Cares
NL Cares biedt flexibel vrijwilligerswerk aan voor individuen en het bedrijfsleven door heel Nederland. Met NL Cares kunnen vrijwilligers gemakkelijk in contact komen met mensen die net wat meer ondersteuning kunnen gebruiken. Op deze manier worden mensen uit verschillende leefwerelden samengebracht en vinden ontmoetingen plaats die zorgen voor verbondenheid en begrip.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing