Studio Piraat breidt strategietak uit

Studio Piraat breidt strategietak uit
  • Design
  • 29 okt 2018 @ 15:59
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Irene Hoogland wordt senior creatief strateeg bij het Haagsche Studio Piraat. Zij is tien jaar communicatieadviseur bij Gemeente Den Haag geweest.

Hoogland: ‘Ik kan wel zeggen dat wat mij voornamelijk karakteriseert mijn positieve energie, enthousiasme, doelgerichtheid en oog voor design is. Mijn motto is ook wel "keep it simple". In mijn werk word ik blij van een goed gesprek of brainstorm met collega’s of klanten. Ook het helder maken van lastige materie of klanten helpen om zichzelf op een authentieke manier te uiten, zo dat het klopt, geeft me voldoening.’

Door haar werk als communicatieadviseur voor Gemeente Den Haag heeft zij ervaring opgedaan met veel verschillende soorten communicatietrajecten, zoals campagnes, evenementen en branding voor uiteenlopende doelgroepen, zoals voor de Volvo Ocean Race.

Hoogland vervolgt: ‘Ik wilde heel graag meer doen met mijn creativiteit en naast de strategie dichter op het creatieve traject zitten, bij een compact bureau. Daarnaast werkte ik al ruim tien jaar voor verschillende projecten samen met de studio en heb altijd een goede klik gehad.

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken