Citymarketing Eindhoven wint City Nation Place Award
- Design
- 12 nov 2018 @ 08:21
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual idAwards
- 12 nov 2018 @ 08:21
- Nanny Kuilboer
Eindhoven is de winnaar in de overall categorie ‘Place Brand of the Year’ en liet daarmee onder andere Barcelona, Schotland, Helsingborg en Estland achter zich als finalisten.
De jury zegt over Eindhoven: ‘Dankzij een breed gedragen en innovatieve aanpak inclusief een open-source merkstrategie heeft Eindhoven een bijzondere en effectieve marketing en branding gerealiseerd.’
In totaal werden er vijf prijzen uitgereikt in de categorieën ‘Best Use of Design’, ‘Best Citizen Engagement’, ‘Best Use of Social Media’, ‘Best Communication Strategy’ en ‘Place Brand of the Year’ tijdens de vierde editie van het City Nation Place Global Forum in Londen.
Peter Kentie, directeur Eindhoven365, nam in Londen de prijs in ontvangst: ‘Wij geloven in Eindhoven. Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie op is gebaseerd heet daarom “wie kiest, wordt gekozen”. Een scherpe keuze in doelgroepen gekoppeld aan activatie van binnenuit. We doen het samen met de gemeente, het bedrijfsleven, de creatieve community en de inwoners. Dat wérkt en wij hebben de durf om vrij te laten en de wil om ermee aan de slag te gaan. Wij zijn trots op wat we hier hebben bereikt en vinden het geweldig dat de vakjury met deze onderscheiding ons Eindhovens beleid en de onderscheidende kwaliteiten van ons, onze partners en samenwerkingen honoreert.’
Lees hier de achtergrond van deze case.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing