Snoepmans.nl door Mountain
- Design
- 29 nov 2018 @ 08:43
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designDigital design
- 29 nov 2018 @ 08:43
- Nanny Kuilboer
Mountain heeft in opdracht van Perfetti Van Melle een online platform gecreëerd voor ‘snoep van toen’ en dit identiteit gegeven in de vorm van het merk Snoepmans.
Rik Keessen van Mountain: ‘Snoepmans.nl brengt het snoep van vroeger weer naar het nu. Op de site kun je een box samenstellen met al je lievelingssnoep van vroeger. De merkidentiteit van Snoepmans wordt tastbaar en voelbaar door de eigentijdse site en de cheeky tone of voice. Het logo van Snoepmans is een spraakballon en het merk voelt daardoor dichtbij; alsof het met je praat. Voor de box hebben we een heldere, frisse blauwe kleur gekozen. De box krijgt hierdoor een premium uitstraling die zowel jong als oud zal aanspreken.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing