Snoepmans.nl door Mountain

Snoepmans.nl door Mountain
  • Design
  • 29 nov 2018 @ 08:43
  • 6089 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • PackagingDigital design

Mountain heeft in opdracht van Perfetti Van Melle een online platform gecreëerd voor ‘snoep van toen’ en dit identiteit gegeven in de vorm van het merk Snoepmans.

Rik Keessen van Mountain: ‘Snoepmans.nl brengt het snoep van vroeger weer naar het nu. Op de site kun je een box samenstellen met al je lievelingssnoep van vroeger. De merkidentiteit van Snoepmans wordt tastbaar en voelbaar door de eigentijdse site en de cheeky tone of voice. Het logo van Snoepmans is een spraakballon en het merk voelt daardoor dichtbij; alsof het met je praat. Voor de box hebben we een heldere, frisse blauwe kleur gekozen. De box krijgt hierdoor een premium uitstraling die zowel jong als oud zal aanspreken.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken