Nieuwe website BNO door Grrr moet thuishaven zijn voor designsector

- Design
- 3 dec 2018 @ 10:57
- 7593 x gelezen
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 3 dec 2018 @ 10:57
- 7593 x gelezen
- Nanny Kuilboer
De door Grrr ontworpen website voor de BNO is gebaseerd op drie pijlers: Vraag & Antwoord, Matchmaking en Kennis & Inspiratie.
De BNO heeft een nieuwe website. Creatief digitaal bureau Grrr tekende voor het ontwerp en hielp om focus aan te brengen voor bezoekers en vaste gebruikers. Met de nieuwe site wil de BNO een thuishaven bieden voor de designsector, vol inspiratie en met een instrumentarium dat ontwerpers, bureaus en hun opdrachtgevers kan helpen hun ambities te realiseren.
De nieuwe website van de BNO is officieel in gebruik. De ontwikkeling van de site en achterliggende ledendatabase is in elf maanden gerealiseerd.
Creatief directeur en Grrr-oprichter Rolf Coppens: ‘Bij de BNO hebben we veel focus aangebracht. Het is een brede organisatie die veel verschillende ontwerpgroepen bedient, veel services biedt en te maken heeft met digitale concurrentie. Ze zijn steeds meer informatie gaan aanbieden op hun site. Dat leidt tot stress. We hebben hier opgeruimd, ik houd van opruimen. Nu begint de BNO-site met heldere vragen, daar herken je je als bezoeker in.’
BNO-directeur Madeleine van Lennep: ‘Met de gekozen pijlers biedt onze nieuwe website niet alleen een schat aan informatie voor ontwerpers. De site is ook bedoeld als matchmaker, door ontwerpers en bureaus op een aantrekkelijke manier te etaleren, vacatures kenbaar te maken, et cetera. Daarnaast hopen wij dat hij wordt gebruikt als inspiratiebron dankzij artikelen over het ontwerpvak en alles wat daarmee samenhangt. Aan de site zie je ook af dat de BNO een waardevol kennisinstituut is.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
- ✔ Gratis tablet versie
Meest gelezen
- NieuwsGenderneutrale tekening wint...6780x
- NieuwsHoe Eindhoven het verschil maakt6101x
- Nieuwslogo SP en Centre Pompidou5085x
- NieuwsFruitMasters lanceert...5034x
- NieuwsPentawards Live debuteert in...4147x
- NieuwsJorritsma missieleider SXSW4006x
Laatste Nieuws
- de werkplek van Angelina Baker... 14-02-2019
- designpanel Jeugdfonds Sport en... 14-02-2019
- Pentawards Live debuteert in Nederland13-02-2019
- Jorritsma missieleider SXSW12-02-2019
- FruitMasters lanceert... 11-02-2019
- Genderneutrale tekening wint Junior... 08-02-2019
MarketingTribune Events
- 19mrt 2019
NL Packaging Event
- 28mrt 2019
Shopping Awards Event
- 28mrt 2019
Shopping Awards Gala
- 20jun 2019
NIMA Marketing Day