Melvita Honing door nu:amsterdam
- Design
- 7 jan 2019 @ 08:57
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 7 jan 2019 @ 08:57
- Nanny Kuilboer
Imkerij de Traay vroeg nu:amsterdam een nieuwe premiumlijn op te zetten voor mainstream retailhoningmerk Melvita. Naast het feit dat de lijn meer premium moest voelen dan de basisproducten, moet binnen de lijn ook ruimte gemaakt worden voor een biologische lijn. Tevens moest het logo geoptimaliseerd worden.
Pablo van Gastel van nu:amsterdam: ‘We gaven het logo een fikse opfrisser.
De ronde swoosh om de naam Melvita zorgt voor de connectie met een vloeiende honing en meer impact. De ontwerpen zijn eenvoudig met veel consistente elementen zoals deksel, layout en typografie. Het specialsdesign voelt premium en intens door gebruik van zwart en goud en close up fotografie van de ingrediënten. Het bio design voelt verfijnd en kwalitatief door de inzet van ingetogen fotografie van de ingrediënten op een crèmewitte achtergrond. De kleurige sluitzegels met honingraad-motief leiden de consument bij het kiezen van de favoriete smaak van de tweetalige verpakkingen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing