Melvita Honing door nu:amsterdam

Melvita Honing door nu:amsterdam
  • Design
  • 7 jan 2019 @ 08:57
  • 3118 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging

Imkerij de Traay vroeg nu:amsterdam een nieuwe premiumlijn op te zetten voor mainstream retailhoningmerk Melvita. Naast het feit dat de lijn meer premium moest voelen dan de basisproducten, moet binnen de lijn ook ruimte gemaakt worden voor een biologische lijn. Tevens moest het logo geoptimaliseerd worden.

Pablo van Gastel van nu:amsterdam: ‘We gaven het logo een fikse opfrisser.

De ronde swoosh om de naam Melvita zorgt voor de connectie met een vloeiende honing en meer impact. De ontwerpen zijn eenvoudig met veel consistente elementen zoals deksel, layout en typografie. Het specialsdesign voelt premium en intens door gebruik van zwart en goud en close up fotografie van de ingrediënten. Het bio design voelt verfijnd en kwalitatief door de inzet van ingetogen fotografie van de ingrediënten op een crèmewitte achtergrond. De kleurige sluitzegels met honingraad-motief leiden de consument bij het kiezen van de favoriete smaak van de tweetalige verpakkingen.’


Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken