Ellen van den Berg creative director UX Edenspiekermann
- Design
- 13 mrt 2019 @ 07:51
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digital designPersonalia
- 13 mrt 2019 @ 07:51
- Nanny Kuilboer
Ellen van den Berg heeft de overstap gemaakt naar Edenspiekermann en wordt als creative director UX verantwoordelijk voor opdrachtgevers als Schiphol, Reed Elsevier, Alcon, The Economist, Mercedes Benz en Red Bull.
Behalve met Van den Berg breidt het Amsterdamse kantoor van Edenspiekermann verder uit met Jorrit Goddijn, die de functie van Technical Director gaat bekleden.
Internationale groei
De uitbreiding van het team is een logische reactie op de internationale groei van het designbureau, aldus Jonne Kuyt, partner & creative director Edenspiekermann: ‘Niet alleen in Amsterdam, maar ook op onze vestigingen in Los Angeles, San Francisco, Berlijn en Singapore krijgen we steeds meer aanvragen voor het ontwikkelen van slimme en impactvolle gebruikerservaringen. Onze unieke aanpak, waarbij we hiervoor nieuwe technologieën met design combineren, is niet onopgemerkt gebleven. In 2019 werken we aan veel verschillende internationale projecten en met Ellen en Jorrit halen we enorm veel kennis in huis op het gebied van user experience en technical design.’
Lef
Van den Bergeerder werkte eerder voor klanten als Adidas, KLM, Nike, Belgian Rail en Centraal Beheer Achmea: ‘Vanaf het moment dat ik de studio binnenstapte, voelde Edenspiekermann als thuis. Een designbureau met het lef om baanbrekende ervaringen te creëren. Ik heb het gevoel dat we drukke en uitdagende tijden tegemoet gaan en kijk er naar uit dat ik hier als creative director deel van mag uitmaken.’
Behalve met Van den Berg breidt Edenspiekermann het team ook nog uit met Jorrit Goddijn, die zijn internationale ervaring bij TouchTribe en Triopsys zal gebruiken in zijn rol als technical director: ‘Zowel in de producten als in het contact met de klanten is Edenspiekermann uniek. Er zijn maar weinig designbureaus die zo’n indrukwekkend internationaal klantenbestand hebben en ik ben trots dat ik me nu binnen het team mag gaan focussen op de technische zijde van alle projecten.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing