Bavaria presenteert nieuwe fles
- Design
- 16 apr 2019 @ 08:59
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designCampagnes
- 16 apr 2019 @ 08:59
- Nanny Kuilboer
Brouwerij Bavaria bestaat 300 jaar en viert dit met een nieuw design - in samenwerking met Design Bridge - voor alle bieren.
Florent Renders, marketingmanager Bavaria bij Royal Swinkels Family Brewers: ‘De nieuwe fles vertelt het verhaal van familiebrouwerij Bavaria. Centraal staan de eigen mouterij en het zuivere mineraalwater uit eigen bron. Ook de passie voor bier die al zeven generaties wordt doorgegeven, zien we terug in het uiterlijk. Opvallend is daarnaast de lange, strakke hals van de fles met reliëf. Om Nederland kennis te laten maken met de nieuwe verpakkingen, komt Bavaria met een grootse campagne met de slogan Zo. Onze Nieuwe Fles.’ Voor de smaak en kwaliteit van het bier wordt er geen afscheid genomen van de bruine fles.
Campagne
Als onderdeel van de landelijke campagne heeft Bavaria een commercial gemaakt die in de komende drie weken te zien is op tv, online, in de bioscoop en op (digitale) abri’s. Renders: ‘We zijn erg trots op de nieuwe fles. Daarom hebben we een campagne neergezet met veel mediadruk, zodat heel Nederland snel kennismaakt met ons nieuwe design.’
Facts & figures Royal Swinkels Family Brewers
Swinkels Family Brewers Holding N.V. (voorheen Swinkels Family Breweries N.V.) is de holdingmaatschappij van de Swinkels Family Brewers groep. Swinkels Family Brewers is een 100% onafhankelijk familiebedrijf. Al 7 generaties lang leidt de familie Swinkels een groep van ondernemingen die inmiddels beschikt over verschillende brouwerijlocaties: brouwerij Bavaria in Lieshout (Nederland), brouwerij de Molen in Bodegraven (Nederland), brouwerij Palm en De Hoorn in Steenhuffel (België), brouwerij Rodenbach in Roeselare (België) en brouwerij Habesha in Debre Birhan (Ethiopië). Daarnaast werkt de familie nauw samen met bierbrouwerij de Koningshoeven in Berkel-Enschot (Nederland). Gezamenlijk waren deze brouwerijen in 2018 goed voor de productie van 8 miljoen hectoliter bier en 856.000 hectoliter frisdrank. Met Holland Malt beschikt de groep over 2 eigen mouterijen, welke samen in 2018 goed waren voor de productie van 336.000 ton mout. Daarnaast produceert CereX jaarlijks zo’n 4.000 ton moutextracten en compounds. Bier&cO, een van de grootste importeurs van speciaalbier van Europa, werd in 2018 onderdeel van Swinkels Family Brewers, waardoor de lokale relevantie van haar portfolio verder toeneemt. Wereldwijd werken zo’n 1.800 medewerkers binnen Swinkels Family Brewers aan een gezamenlijk doel: de consument voor ieder moment een passend bier bieden. Op 27 maart 2019 ontvingen we het Predicaat Koninklijk. Sindsdien noemen we ons bedrijf met trots Royal Swinkels Family Brewers.
Bron: www.swinkelsfamilybrewers.com.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- The Drum over SXSW 2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
Laatste Nieuws
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing