Sanoma kiest voor strategisch designbureau Wunder
- Design
- 16 apr 2019 @ 10:54
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual idDigital designBranding
- 16 apr 2019 @ 10:54
- Nanny Kuilboer
Sanoma heeft Wunder gekozen als strategisch designpartner voor de herpositionering van Tijdschrift.nl. De opdracht bestaat uit het ontwikkelen van een nieuwe positionering, merkstijl en digitaal design van app en website.
Aan de keuze ging geen uitgebreide bureauselectie of pitch vooraf, maar een reeks ‘goede gesprekken’, aldus Alef de Jong, founder en creatief strateeg van Wunder.
Simon van der Wiel, Director Consumer & Trade Marketing: ‘We hebben een keuze gemaakt voor Wunder op basis van hun expertise en ervaring. Wunder is een bureau met visie en heeft de juiste mix van strategie, creativiteit en flexibele aanpak. Naast de expertise heeft hun ervaring met andere opdrachtgevers ons overtuigd..
De Jong vervolgt: ‘Wij zijn trots dat we voor Sanoma werken aan één van de belangrijkeste digitale services met een geweldige potentie. Dit is een opdracht die heel goed bij ons bureau past, omdat strategie, merkstijl - logo & huisstijl - en digitaal design samenkomen.’
Tijdschrift.nl
Tom van Rooijen, Product Manager Digitaal Lezen: ‘Tijdschrift.nl is het platform voor digitaal lezen van de ruim 75 beste Nederlandse tijdschriften en artikelen. We werken sinds eind 2018 aan de hand van kortesprintdeeltrajecten. Zo hebben we de strategie, merkstijl en het platform herontwikkeld. Elke fase ronden we af met een klantenonderzoek, waardoor we in de zomer een nieuw Tijdschrift.nl kunnen lanceren dat zich in tests al bewezen heeft.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- The Drum over SXSW 2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
Laatste Nieuws
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing