72andSunny Amsterdam ontwerpt nieuwe logo Ikea

72andSunny Amsterdam ontwerpt nieuwe logo Ikea
  • Design
  • 17 mei 2019 @ 10:29
  • 13000 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual idDigital design

Om digitaal sterker te staan heeft Ikea een nieuw dynamisch logo van de hand van creatief bureau 72andSunny Amsterdam. Er wordt geen afscheid genomen van het bekende blauw-gele logo, maar de rebranding moet het woonwarenhuis helpen het e-commercetijdperk binnen te treden.

Het logo met de toepasselijke naam Fönster (Zweeds voor raam) kan over de content heen geplaatst worden, zodat het beeld nog steeds zichtbaar is. Lees verder bij onze digital commerce zustertitel Twinkle over de achterliggende gedachten van deze rebranding.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken