'Sterk packaging design is het resultaat van optimale samenwerking'

'Sterk packaging design is het resultaat van optimale samenwerking'
  • Design
  • 6 mei 2019 @ 16:17
  • 10957 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual idPackagingBrandingPersonalia

Design agency Reggs heeft een nieuwe design director: Leonie van Dorssen. Zij werkte onder andere voor opdrachtgevers als Albert Heijn, Danone en Andrelon.

Na de Kunstacademie in Den Haag ging Van Dorssen als stagiair aan de slag bij Stadium Design (Reggs) en was eerder ook werkzaam bij diverse bureaus waaronder DBOD/VBAT. Met die bureaus won zij een aantal designawards, zoals twee Pentawards en één NL Packaging Award-nominatie. Van Dorssen gaat leiding geven aan het team van 2D-designers.

Van Dorssen: ‘Ik hou van de dynamiek van packaging design. Het is een wereld die nooit stil staat en er is constant interactie tussen het merk, de context en de consument. Packaging design biedt de consument de mogelijkheid eigen keuzes te maken. Sterk packaging design is het resultaat van optimale samenwerking. De mooiste uitdaging vind ik wanneer wij de ambitie van de opdrachtgever weten te vertalen naar inspirerende designs met vernuft.'

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken