Wrap up design april 2019: Mars, Miro, Look-O-Look en Jos Poell

Wrap up design april 2019: Mars, Miro, Look-O-Look en Jos Poell
  • Design
  • 1 mei 2019 @ 12:51
  • 11472 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • DuurzaamheidPackagingVisual id

Een selectie van het nieuws dat afgelopen maand op marketingtribune.nl/design verscheen, waaronder twee mooie designpanels (Mars en Miro door Vruchtvlees) en twee mooie designcases (Jos Poell en Look-O-Look).

D E S I G N PA N E L

Miro door Vruchtvlees: ‘Een tool met smoel

Mars: 'Makkelijk om cynisch over te doen'

D E S I G N C A S E

Jos Poell & Guts and Glorious: MarketingTribune in gesprek met Jos Poell’s marketingmanager Meike Hoek.

Look-O-Look: ‘Snoepmarkt is drastisch veranderd

O N D E R Z O E K
De toegevoegde waarde van design in data science

L O G O

Van ministerie tot New York

C O L U M N S

Het laatste deel van de 12-delige serie op basis van het jaren ’60 speldjes archief van Edwin Visser, directeur van designbureau SoGood.

Neuromarketing en verpakkingsdesign: Van de 100.000 beslissingen die we op een dag maken, is maar liefst 95% onbewust.

EN  V E R D E R

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken