Mountain introduceert conceptueel onderzoeksplatform ID3

Mountain introduceert conceptueel onderzoeksplatform ID3
  • Design
  • 25 jun 2019 @ 09:04
  • 7314 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Onderzoek

In samenwerking met onderzoeksbureau Validators heeft Mountain een nieuwe onderzoekmethode ontwikkeld naar het ontwikkelingsproces van merkidentiteiten en verpakkingsontwerpconcepten in FMCG en retail.

Rik Keessen van Mountain Design: ‘Onderzoeksmethoden van merkidentiteiten en ontwerpconcepten van verpakkingen zijn al enige tijd hetzelfde. Creatieve concepten worden vaak relatief laat in het proces onderzocht en assets en onbewust gedrag en datagestuurde onderbouwing vormen een beperkt onderdeel van het onderzoek.’ Mountain en Validators ontwikkelden conceptueel onderzoekplatform ID3: Intuitive Data Driven Design: ‘Een mix van innovatieve, turn-key onderzoeksmethoden, die op maat gemaakt kunnen worden voor de doelen van elk project.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken