H&M lanceert collectie in samenwerking met Zuid-Afrikaans label Mantsho

H&M lanceert collectie in samenwerking met Zuid-Afrikaans label Mantsho
  • Design
  • 8 aug 2019 @ 09:26
  • 12442 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Product

H&M lanceert in samenwerking met het Zuid-Afrikaans label Mantsho een limited edition collection. De collectie waarin de passie van ontwerpster Palesa Mokubung voor de Afrikaanse cultuur duidelijk terug te zien is, is verkrijgbaar vanaf 15 augustus op HM.com en in Rotterdam aan de Beurstraverse.

‘Dit is mijn liefdesbrief van Afrika aan de wereld. Mijn samenwerking met H&M is een droom die uitkomt. Ik kan niet wachten om mijn passie en designs te delen met fashion lovers uit de hele wereld’, aldus Palesa Mokubung, Mantsho’s Head of Design.

 

De collectie, die voor een groot deel in Zuid-Afrika geproduceerd en geprint is, bestaat uit veertien kledingstukken en negen accessoires, waaronder schoenen, oorbellen, kragen en tassen.

Pernilla Wohlfahrt, Assortment Manager H&M: ‘Palesa’s creativiteit met kleuren, prints en silhouetten werkt inspirerend. We zijn weg van haar ontwerpen, waarmee ze de vrouwelijke vormen op een speelse en vleiende manier accentueert. Haar designs vertegenwoordigen een diversiteit aan invloeden en inspiratie van over de hele wereld.’

 

 



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken