Nicholas van den Doel managing director GRRR

Nicholas van den Doel managing director GRRR
  • Design
  • 5 nov 2019 @ 10:50
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Creatief Digitaal Bureau GRRR trekt Nicholas van den Doel aan als managing director.

Van den Doel gaat zich focussen op het versterken en uitbouwen van strategische partnerschappen en het stroomlijnen van de interne organisatie. Creatief directeur Rolf Coppens GRRR: ‘We kijken er naar uit om met Nicholas samen te werken. Met zijn ervaring in zowel accounting, finance als creatief ondernemerschap brengt hij veel bagage mee die bij ons goed tot zijn recht gaat komen.’

 

Hiervoor was Van den Doel managing director bij Sizzer, waar hij het dagelijkse bestuur van de organisatie in Amsterdam en Berlijn voor zijn rekening nam. Daarvoor werkte hij onder meer op de finance-afdeling van Marqt en vervulde hij managementposities bij Time Out Magazine. Naast zijn werk is Van den Doel nog steeds mede-eigenaar van een muziekstudio - Amsterdam Recording Company – en hij was frontman van Oil en The Cut/Up, waarmee hij ook op Lowlands heeft gestaan.

 

Zinnige Zaken van GRRR

GRRR werkt veel met langetermijnklanten als The Ocean Cleanup, Fastned en groot aantal (semi-)publieke organisaties. Van den Doel: ‘Dat GRRR zich focust op samenwerken met “Zinnige Zaken” spreekt mij enorm aan. De uitdaging voor mij is om het evenwicht te vinden in dat spanningsveld tussen idealistisch en zakelijk. Die uitdaging ga ik graag aan.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken