Total Design ontwikkelt nieuwe visuele identiteit Sky Radio

Total Design ontwikkelt nieuwe visuele identiteit Sky Radio
  • Design
  • 3 dec 2019 @ 08:19
  • 6833 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual id

Sky Radio – onderdeel van Talpa Netwerk – heeft een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld door Total Design. Het logo, de kleuren, typografie en vormentaal hebben een nieuwe look gekregen.

Eddy Wegman, Creative Director Total Design: ‘De beelden van de artiesten, de stijl, de kleuren en de achtergronden vormen meer één geheel. Daardoor hebben de uitingen meer impact. Bovendien heeft het merk veel meer vrijheid om met al deze elementen te variëren, waardoor Sky Radio een stuk veelzijdiger en kleurrijker wordt. Precies waar Sky Radio voor staat.’

Dennis Kuzee, Brand Director Sky Radio: ‘De stijl en de sfeer van onze muziek hebben een centrale rol gekregen en komen duidelijk naar voren in onze branding. Sky Radio is grafisch veel krachtiger en persoonlijker geworden.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken