Matters Most ontwikkelt nieuwe visuele identiteit Royal Talens
- Design
- 13 feb 2020 @ 09:47
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Corporate design
- 13 feb 2020 @ 09:47
- Nanny Kuilboer
Met de lancering van de nieuwe website van Royal Talens is de nieuwe visuele identiteit van de hand van Matters Most live. De Nieuwe Zaak is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de website.
Royal Talens: oer-Nederlands merk
Royal Talens is bekend van Ecoline, Wasco en Bruynzeel-potloden en de verven Amsterdam, Van Gogh en Rembrandt? Allemaal merken van Royal Talens, een oer-Nederlands merk dat al meer dan 120 jaar oud is en de producten nog steeds ontwikkelt vanuit Apeldoorn.
Anne de Lange, project manager/jr. brand strategist Matters Most: ‘In het nieuwe merkconcept draait alles om creatieve expressie mogelijk maken voor iedereen. Royal Talens gelooft in creatieve expressie als sleutel tot een gelukkiger mens en samenleving. Daarom motiveren zij iedereen om penseel, stift of potlood op te pakken en eigen creativiteit te uiten. Of je nu jong, ervaren of een professional bent. Empower your creatitvity. Let it out!’
‘Royal Talens kan weer jaren vooruit’
Harold Kruis, marketing director Royal Talens: ‘Matters Most ging trefzeker te werk. Binnen de ambitieuze ontwikkeltijd kwamen zij met een creatief ontwerp dat Royal Talens een geheel eigen stijl heeft gegeven. We kunnen weer jaren vooruit en zijn trots op het resultaat!’
Over Matters Most
Als strategisch branding bureau helpt Matters Most merken om meer van betekenis te zijn voor medewerkers, klanten en de wereld. Het bureau is gespecialiseerd in merkstrategie, merkconcept en merkdesign. Matters Most werkt o.a. voor Eneco, Simon Lévelt, Koninklijke Bibliotheek, Milieu Centraal en Nijntje Museum.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing