Nieuwe merkidentiteit voor AutoScout24 door DesignStudio uit Londen

Nieuwe merkidentiteit voor AutoScout24 door DesignStudio uit Londen
  • Design
  • 18 mrt 2020 @ 08:00
  • 11473 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual id

Online portal voor gebruikte en nieuwe auto’s in Europa AutoScout24, heeft het oranje-blauwe logo vervangen door een nieuw ontwerp van het Londense DesignStudio.

Rachel Gómez y Maseland, Country Manager AutoScout24 in Nederland: ‘Deze nieuwe “highlighter”-stijl onderstreept, omcirkelt en markeert de belangrijke informatie op een digitale speelse manier. Zo maken we moeilijke beslissingen voor mobiliteit gemakkelijker, waarbij onze missie luidt: Make it happen. In de toekomst zullen we ons met de nieuwe merkidentiteit nog meer onderscheiden van concurrenten en onze leidende marktpositie benadrukken.’

Advertenties markeren

Twintig jaar geleden opende iedereen die op zoek was naar een tweedehandsauto de krant en markeerde de geschikte advertenties. Gómez y Maseland: ‘In die periode begon AutoScout24 de advertenties te digitaliseren en de afgelopen jaren is het merk sterk ontwikkeld en uitgegroeid tot het grootste autoplatform. Om de consument nóg sneller zijn of haar droomauto te laten vinden, introduceert AutoScout24 een nieuw sterk design voor al haar platformen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Spanje.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken