010 heeft eigen soundtrack
- Design
- 11 mei 2020 @ 09:27
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branding
- 11 mei 2020 @ 09:27
- Nanny Kuilboer
Niels de Jong van het Rotterdamse sonic branding agency Tambr initieerde met zijn collega Willemijn van Hussen het project Sounttrack010.
Door de coronacrisis zitten veel musici en componisten noodgedwongen thuis. De Jong: ‘Terwijl ze juist in deze tijd iets kunnen bieden, want muziek is verbindend. Voor project Soundtrack010 hebben we met behulp van meer dan 30 Rotterdamse artiesten het DNA van Rotterdam gevat in één compositie.’
Rotterdam Branding Toolkit
Soundtrack010 en de bijhorende muziekfragmenten kunnen worden gedownload vanaf de Rotterdam Branding Toolkit. ‘Hiermee is Rotterdam wereldwijd de eerste metropool die vol overtuiging inzet op muzikale citymarketing. De muziek mag door iedereen gebruikt worden ter promotie van de stad. Een mooi voorbeeld hiervan is het gebruik van de track onder een (muziek)video over de stad. Bron: rotterdammakeithappen.nl. Foto: Iris van den Broek.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing