010 heeft eigen soundtrack

010 heeft eigen soundtrack
  • Design
  • 11 mei 2020 @ 09:27
  • 12470 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branding

Niels de Jong van het Rotterdamse sonic branding agency Tambr initieerde met zijn collega Willemijn van Hussen het project Sounttrack010.

Door de coronacrisis zitten veel musici en componisten noodgedwongen thuis. De Jong: ‘Terwijl ze juist in deze tijd iets kunnen bieden, want muziek is verbindend. Voor project Soundtrack010 hebben we met behulp van meer dan 30 Rotterdamse artiesten het DNA van Rotterdam gevat in één compositie.’

Rotterdam Branding Toolkit

Soundtrack010 en de bijhorende muziekfragmenten kunnen worden gedownload vanaf de Rotterdam Branding Toolkit. ‘Hiermee is Rotterdam wereldwijd de eerste metropool die vol overtuiging inzet op muzikale citymarketing. De muziek mag door iedereen gebruikt worden ter promotie van de stad. Een mooi voorbeeld hiervan is het gebruik van de track onder een (muziek)video over de stad. Bron: rotterdammakeithappen.nl. Foto: Iris van den Broek.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Meest gelezen


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken