Airborne Oil & Gas naar Total Design
- Design
- 3 jul 2020 @ 09:40
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwe klantVisual id
- 3 jul 2020 @ 09:40
- Nanny Kuilboer
Na een pitch heeft Airborne Oil & Gas voor de ontwikkeling van een nieuwe merkidentiteit gekozen voor Total Design.
Airborne Oil & Gas is wereldmarktleider op het gebied van hightech kunststof pijpleidingen voor de winning van olie en gas in extreme omstandigheden, zoals in de diepzee. Het is een van oorsprong Nederlands bedrijf met vestigingen in IJmuiden, Houston en Kuala Lumpur. Het bedrijf is voortgekomen uit de lucht- en ruimtevaartindustrie.
Nieuwe naam
De reden voor de naamwisseling en de herpositionering komt voort uit de afsplitsing van het moederbedrijf Airborne International en vanuit de ontwikkeling dat de technologie van Airborne steeds meer wordt gevraagd voor het reduceren van de CO2-footprint in de olie- en gasindustie, en voor toepassingen in de energietransitie, zoals transport van waterstof. Voor de ontwikkeling van de nieuwe naam is gekozen voor het naamontwikkelingsbureau Skriptor Zigila.
Martin van Onna (CCO Airborne Oil & Gas): ‘De keuze is gevallen op Total Design vanwege de ervaring met dit soort complexe, internationale opdrachten en omdat het bureau in tegenstelling tot andere bureaus meerdere voor ons relevante disciplines in huis heeft.’
De nieuwe merkidentiteit wordt gelanceerd in het oktober 2020.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing