Michiel Reith Director of Operations bij GRRR

Michiel Reith Director of Operations bij GRRR
  • Design
  • 20 jul 2020 @ 10:49
  • 17520 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Creative Digital Agency voor Zinnige Zaken GRRR verwelkomt Michiel Reith als nieuwe Director of Operations.

Na Mariniers, Dept en Oy is het nu de beurt aan GRRR om kennis te maken met de expertises van Michiel Reith. Als nieuwe Director of Operations gaat Reith GRRR helpen met het verder brengen van ‘Zinnige Zaken’. Reith: ‘Zinnig werk en zinnige relaties cultiveren is mijn drijfveer.’

B Corp

Rolf Coppens, creatief directeur GRRR: ‘Juist in deze tijd is er veel te doen op het gebied van zinnige zaken: NGO’s, purposegedreven ondernemen en de (semi-)overheid. Dat betekent extra vraag naar de diensten van GRRR als “Creatief Digitaal Bureau voor Zinnige Zaken”. Om aan deze stijgende vraag te voldoen hebben wij Michiel in huis gehaald. Hij is de juiste persoon om GRRR in deze groeifase verder te helpen. Sinds begin 2020 is GRRR B Corp-gecertificeerd en dat stimuleert onze ambitie om impact te maken alleen nog maar meer.’

‘Materialisme, consumeren en poen maken plaats voor meer diepgang’

Reith: ‘De keuze voor GRRR past binnen mijn persoonlijke evolutie van de afgelopen 10 jaar. Waarbij materialisme, consumeren, status en poen steeds meer terrein aan het verliezen zijn ten opzichte van betekenis, diepgang, waarden toevoegen en coaching. Het is mijn ambitie om met GRRR duurzame waarden te leveren door het alignen van purpose en profit en daarmee een volwaardige digital businesspartner te worden voor SDG driven scale-ups en grown-ups.’
Naast zakelijke doelen is Reith ook vanuit zijn achtergrond enorm gedreven om ‘Zinnige Zaken’ verder te helpen. Het is zijn droom om vóór 2040 een miljoen weeskinderen in India een kans op een beter bestaan te geven door gezondheid, well being en kwalitatief onderwijs schaalbaar te faciliteren.

‘Samenwerken met GRRR moet leuke ervaring zijn’

Coppens: ‘We willen niet alleen excelleren in het werk dat we doen, maar ook in hoe we dat doen. Samenwerken met GRRR moet voor partners echt een leuke ervaring zijn. Dat gaat al heel goed, maar daar hebben we nog veel meer ambitie. Te vaak is een klant teleurgesteld in de relatie met een bureau. Dat is zonde. Michiel brengt de juiste bagage mee om dit proces in goede banen te leiden.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken