CapeRock ontwerpt merkidentiteit Streamz

CapeRock ontwerpt merkidentiteit Streamz
  • Design
  • 17 sep 2020 @ 08:26
  • 10826 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • BrandingVisual id

Streamz is een nieuwe Vlaamse streamingdienst voortgekomen uit de joint venture tussen DPG Media en Telenet. Mediadesignbureau CapeRock ontwierp de merkidentiteit.

Het is de ambitie van DPG Media en Telenet om een sterke, lokale streamingdienst te bieden die het antwoord is op het internationale aanbod van streamingdiensten. Streamz wil zich onderscheiden door de beste Vlaamse series en films te brengen. Marco-Paul de Jeu, strategy director & partner CapeRock: ‘Deze merkpropositie wordt benadrukt in de naam Streamz en komt tot uiting in de merkidentiteit. De kleurrijke streams illustreren de continue beschikbaarheid van een gevarieerd portfolio aan lokale topseries en films. De grafische streams worden toegepast op het logo, de identiteit, het motion- en het interface-design en vormen een energiek en activerend attribuut van het merk. De streams zijn overal en laten de content schitteren. Het is een onderscheidend element dat het merk Streamz krachtig en duidelijk neerzet in de Belgische markt.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken