Designstudio Adventure Club sluit zich aan bij Dutch Digital Design
- Design
- 1 okt 2020 @ 11:05
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digital design
- 1 okt 2020 @ 11:05
- Nanny Kuilboer
De internationale designstudio Adventure Club, die ook een Amsterdamse vestiging heeft, is toegetreden als partner van Dutch Digital Design. Dit netwerk, waarbij inmiddels 26 bureaus zijn aangesloten, zet zich in voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk in binnen- en buitenland.
Amsterdams team Adventure Club
Adventure Club, ontstaan in 2015 in Helsinki, heeft sinds drie jaar een studio in Amsterdam met founding partners Marten Beerda and Kaisa Niskanen aan het roer. Niskanen, managing director van Adventure Club Amsterdam: ‘Het Amsterdamse team bestaat uit zeventien mensen en legt zich toe op het ontwikkelen van hoogwaardige user journeys, waarmee beleving en interactie worden toegevoegd aan de digitale kanalen en platformen van opdrachtgevers als Tommy Hilfiger, Adidas en L'Oréal Paris. Onze internationale ambitie resulteerde in 2017 in onze eerste designstudio buiten Finland. Dat die in Amsterdam moest zijn, stond buiten kijf. Nederland staat er om bekend onderscheidend digitaal werk te maken en te durven experimenteren, innoveren en grenzen verleggen. Die kunde en mentaliteit sluit naadloos aan bij die van ons. We zijn er trots op dat we nu partner zijn Dutch Digital Design en daarmee aangesloten zijn bij hetzelfde netwerk als alle andere toonaangevende digitale design bureaus in Nederland.’
Podium
Stichting Dutch Digital Design is een podium voor designers, merken en bureaus. Doel is de aantrekkingskracht voor potentiële opdrachtgevers, partners en talent te versterken, maar ook onderling samen te werken en kennis uit te wisselen. Uit het werk dat via de website aangemeld wordt, selecteren curatoren van de partners het beste werk. Dat wordt gedeeld via de website van het netwerk, de social kanalen, mediapartners, nationale en internationale pers en events. Op die plekken wordt ook de visie van de partners gedeeld. Bert Hagendoorn, voorzitter van Dutch Digital Design: ‘We zijn blij met de aansluiting van Adventure Club als partner bij ons netwerk. De kwaliteit van het werk en de ambitie van het bureau passen perfect bij onze criteria. Een mooie uitbreiding!’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing