Matters Most ontwikkelt nieuwe merkpositionering voor Universiteit Utrecht
- Design
- 9 okt 2020 @ 08:38
- 16912 x gelezen
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Branding
- 9 okt 2020 @ 08:38
- 16912 x gelezen
- Nanny Kuilboer
Branding bureau Matters Most ondersteunt Universiteit Utrecht met het aanscherpen van de merkpositionering.
Matters Most ontwikkelt een nieuwe merkidentiteit en positionering, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Aanleiding hiervoor was onder meer een merkreputatie-onderzoek in maart 2019, dat uitwees dat zowel intern als extern behoefte was aan meer sturing. Brandmanager Universiteit Utrecht Ariane Hofmeester: 'Echt impact maken als merk kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en welke rol je wilt spelen in de maatschappij.'
385e verjaardag Universiteit Utrecht
De nieuwe positionering en alle bijbehorende merk- en marketinguitingen zullen in het lustrumjaar 2021 worden uitgerold. Op 26 maart 2021 viert Universiteit Utrecht zijn 385e verjaardag en dit leek een mooi moment om de nieuwe pay-off te introduceren.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Redesign Beemster kaas door Cartils26-02-2021
- designcase Nieuwe website... 25-02-2021
- Hands Off My Chocolate lanceert... 23-02-2021
- Nieuwe merkidentiteit voor Varta18-02-2021
- 7Up neemt afscheid van groene fles16-02-2021
- BNO Minder dan helft ontwerpsector... 15-02-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards