Matters Most ontwikkelt nieuwe merkpositionering voor Universiteit Utrecht

Matters Most ontwikkelt nieuwe merkpositionering voor Universiteit Utrecht
  • Design
  • 9 okt 2020 @ 08:38
  • 16912 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branding

Branding bureau Matters Most ondersteunt Universiteit Utrecht met het aanscherpen van de merkpositionering.

Matters Most ontwikkelt een nieuwe merkidentiteit en positionering, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Aanleiding hiervoor was onder meer een merkreputatie-onderzoek in maart 2019, dat uitwees dat zowel intern als extern behoefte was aan meer sturing. Brandmanager Universiteit Utrecht Ariane Hofmeester: 'Echt impact maken als merk kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en welke rol je wilt spelen in de maatschappij.'

385e verjaardag Universiteit Utrecht

De nieuwe positionering en alle bijbehorende merk- en marketinguitingen zullen in het lustrumjaar 2021 worden uitgerold. Op 26 maart 2021 viert Universiteit Utrecht zijn 385e verjaardag en dit leek een mooi moment om de nieuwe pay-off te introduceren.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken