Special edition biertje voor Leidens Ontzet door Bowler & Kimchi

Special edition biertje voor Leidens Ontzet door Bowler & Kimchi
  • Design
  • 2 okt 2020 @ 09:45
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging design

Het Leidse Bowler & Kimchi heeft een biertje gemaakt waarmee je toch3 oktober kunt vieren, maar dan opgepaste afstand.

Kyanne Bückmann, Creative Director en eigenaar Bowler & Kimchi: ‘Ik ben zelf opgegroeid in Leiden en Leidens Ontzet is deel daarvan. Dit jaar niet het grote feest dat wij allemaal kennen en naar uitkijken, maar een Leidens Ontzet zonder kermis, taptoe en lekker dansen in de stad. Er wordt door iedereen van alles gedaan om Leidens Ontzet dit jaar tóch een beetje feestelijk te maken en daar helpen wij aan mee.’
Het limted edition-biertje is natuurlijk in wit en rood en met de Leidse sleutels. Kevin Davis, Creative Director en eigenaar Bowler & Kimchi: ‘We hebben het label zo vormgeven dat je in eerste instantie gewoon 3 oktober leest, maar in de tweede laag ontdek je dan dat er eigenlijk “it’s OK TO BE Really …” staat. Op de puntjes kun je dan zelf de tekst afmaken.’

Het biertje is te koop bij De Bierwinkel in Leiden en via biertje@bowlerandkimchi.com.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken