Special edition biertje voor Leidens Ontzet door Bowler & Kimchi
- Design
- 2 okt 2020 @ 09:45
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 2 okt 2020 @ 09:45
- Nanny Kuilboer
Het Leidse Bowler & Kimchi heeft een biertje gemaakt waarmee je toch3 oktober kunt vieren, maar dan opgepaste afstand.
Kyanne Bückmann, Creative Director en eigenaar Bowler & Kimchi: ‘Ik ben zelf opgegroeid in Leiden en Leidens Ontzet is deel daarvan. Dit jaar niet het grote feest dat wij allemaal kennen en naar uitkijken, maar een Leidens Ontzet zonder kermis, taptoe en lekker dansen in de stad. Er wordt door iedereen van alles gedaan om Leidens Ontzet dit jaar tóch een beetje feestelijk te maken en daar helpen wij aan mee.’
Het limted edition-biertje is natuurlijk in wit en rood en met de Leidse sleutels. Kevin Davis, Creative Director en eigenaar Bowler & Kimchi: ‘We hebben het label zo vormgeven dat je in eerste instantie gewoon 3 oktober leest, maar in de tweede laag ontdek je dan dat er eigenlijk “it’s OK TO BE Really …” staat. Op de puntjes kun je dan zelf de tekst afmaken.’
Het biertje is te koop bij De Bierwinkel in Leiden en via biertje@bowlerandkimchi.com.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing