Vier nieuwe bureaus sluiten zich aan bij Dutch Digital Design

- Design
- 10 nov 2020 @ 08:12
- 20388 x gelezen
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Digital design
- 10 nov 2020 @ 08:12
- 20388 x gelezen
- Nanny Kuilboer
Stichting Dutch Digital Design - voor zichtbaarheid van Nederlands digitaal werk in binnen- en buitenland - verwelkomt vier nieuwe partners: Fabrique, In10, Bravoure en Adventure Club. Hiermee verbreedt de organisatie naar een collectief van bijna dertig bureaus en merken.
Bert Hagendoorn, voorzitter van Dutch Digital Design: ‘Het doel van de stichting is aantrekkingskracht realiseren voor potentiële opdrachtgevers, partners en talent in het binnen- en buitenland en daarnaast ook onderling samenwerken en kennis uitwisselen. De aansluiting van de vier nieuwe partnerbureaus zorgt voor een nog bredere diversiteit van het collectief.’
Adventure Club
Adventure Club werd opgericht in Helsinki en heeft ook kantoren in Amsterdam en Berlijn. Kaisa Niskanen, managing director en partner bij Adventure Club Amsterdam: ‘Nederland staat erom bekend onderscheidend digitaal werk te maken, durft te experimenteren, innoveren en grenzen te verleggen. We zijn er trots op deel uit te maken van dit unieke netwerk.’
In10
Het Rotterdamse bureau In10, gespecialiseerd in digital design en innovatie, bestaat ruim twintig jaar. Arno Wolterman, design director: ‘Design is de kern van alles wat we doen, dus het was voor ons niet meer dan logisch om aan te sluiten bij deze groep bureaus met dezelfde focus en toewijding.’
Fabrique
Fabrique is een strategisch digitaldesignbureau met kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Directeur Matthijs Klinkert: ‘Fabrique is één van de grondleggers en pioniers op het gebied van Dutch Digital Design. Vanzelfsprekend dus dat we ons aansluiten bij dit selecte gezelschap van bureaus dat design als onderscheidend vermogen heeft in de bredere digitalebureauwereld.’
Bravoure
Bravoure is een digital first strategisch bureau uit Amsterdam gespecialiseerd in digitale platformen. Kim Krauwel, managing director; ‘Wij veranderen bedrijven door onze expertise in strategie, digital design en tech. Onze deelname aan dit netwerk van gelijkgestemde en gedreven bureaus sluit perfect aan bij onze ambities en toekomstplannen.’
Alle Nederlandse designers en bureaus kunnen hun werk, of dat van andere makers, aanmelden via de website. Daar selecteren curatoren het beste werk, wat vervolgens gedeeld wordt op allerlei kanalen. Meer info op de site: http://www.dutchdigital.design.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Redesign Beemster kaas door Cartils26-02-2021
- designcase Nieuwe website... 25-02-2021
- Hands Off My Chocolate lanceert... 23-02-2021
- Nieuwe merkidentiteit voor Varta18-02-2021
- 7Up neemt afscheid van groene fles16-02-2021
- BNO Minder dan helft ontwerpsector... 15-02-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards