Veepee lanceert The Survivors
- Design
- 6 mei 2021 @ 11:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Duurzaam designE-commercePackaging design
- 6 mei 2021 @ 11:00
- Nanny Kuilboer
Internationaal e-commercebedrijf Veepee geeft producten met een beschadigde verpakking een tweede kans via het nieuwe concept ‘The Survivors’.
Veepee heeft recent The Survivors gelanceerd in Nederland. Onder deze catchy naam en de slogan ‘Beoordeel niet alleen op uiterlijk’ verzamelt en verkoopt Veepee producten die in perfecte staat zijn, maar waarvan de verpakking beschadigd is. Het idee is om kwalitatieve producten van Veepee’s 7.000 partnermerken nooit zomaar verloren te laten gaan en zeker niet te vernietigen. Daarom zal Veepee deze specifieke The Survivor-sales meerdere keren per jaar organiseren.
Veepee: tot 75% korting en tweede kans; geen gratis verzendingen en retouren
Benelux Country Manager Veepee Tobias Tousseyn: ‘De eerste verkoop van kende meteen een vlotte start. De interesse was bijzonder groot. Niet alleen omdat mensen op artikelen in onze The Survivors-sale tot 75% kunnen besparen, maar ook omdat een tweede kans geven aan onbeschadigde producten leidt tot meer duurzaamheid. Dit wordt steeds belangrijker voor consumenten en e-commercespelers. Veepee is hier al vanaf de start bewust mee bezig door geen gratis verzendingen of retouren aan te bieden en door geretourneerde artikelen nooit te vernietigen. Met The Survivors zetten we de volgende stap. In het geval van een beschadigde verpakking doen we een grondige kwaliteitscontrole op de inhoud.’
Het gaat met name om meubels, decoratie, elektronica en huishoudapparaten. In de toekomst worden misschien ook schoenen aangeboden via The Survivors.
Veepee
In 2001 introduceerde Veepee online verkoopevenementen van merkproducten die in beperkte hoeveelheden gedurende een beperkte periode (3-5 dagen) werden verkocht tegen een sterk gereduceerde prijs. Veepee werkt samen met 7.000 partnermerken om kortingen tot 70% ten opzichte van de adviesprijs aan te bieden. Met 5.000 medewerkers en 72 miljoen leden wereldwijd boekte Veepee in 2019 een consumentenomzet van 3,8 miljard euro.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing