Dutch Creativity Festival afgelast
- Design
- 16 nov 2021 @ 10:29
- 21664 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 nov 2021 @ 10:29
- 21664 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
Vanwege de nieuwste overheidsmaatregelen in verband met corona heeft ADCN besloten het festival van november 2021 te cancelen. De organisatie acht dit de enige optie gezien de omstandigheden en kijkt naar alternatieve mogelijkheden voor de nabije toekomst.
In een verklaring zegt ADCN: ‘De beperkingen hebben simpelweg te veel impact om een geweldig en een veilig festivalprogramma te houden. We willen al onze fantastische partners, sprekers, vrienden, leden, tickethouders bedanken die tot nu toe zoveel tijd, toewijding, energie en creativiteit in het festival hebben gestoken. We gaan bekijken hoe we ons festivalprogramma op een andere manier gestalte kunnen geven. Tickethouders krijgen automatisch hun geld terug.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- RAW zoekt talent voor DOOH Challenge11-05-2022
- Nominaties European Design Awards... 29-04-2022
- Schakelen met Volkswagen Taigo29-04-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres