EasyPark presenteert nieuwe visuele identiteit

  • Design
  • 20 okt 2022 @ 15:50
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

EasyPark Group, parkeer- en mobiliteitsoplossingen, presenteert haar nieuwe visuele identiteit. Het merk blijft in de basis roze en paars en wordt uitgebreid met een breder kleurenpalet

‘Als wereldwijde marktleider en changemaker in mobiliteit is het tijd om de uitstraling te moderniseren. We willen dat ons merk ons doel visualiseert om steden leefbaarder te maken door een gevoel van gemak, controle en positieve energie uit te stralen,’ aldus Marius Koerselman, Country Director EasyPark Nederland. Het techbedrijf is actief in meer dan 25 landen en 3200 steden.

Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op een sterke rechthoekige vorm, die kan worden geassocieerd met een auto of een parkeerplaats. ‘We zijn erg trots op ons nieuwe ontwerp en verwelkomen alle klanten en gebruikers in een wereld van beweging en energie. Het zal verschil maken in de ervaring van klanten elke keer als zij gebruikmaken van onze diensten,’ aldus Stephanie Smitt Lindberg, Chief Marketing Officer bij EasyPark Group.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken