EasyPark presenteert nieuwe visuele identiteit
- Design
- 20 okt 2022 @ 15:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 okt 2022 @ 15:50
- Sjaak Hoogkamer
EasyPark Group, parkeer- en mobiliteitsoplossingen, presenteert haar nieuwe visuele identiteit. Het merk blijft in de basis roze en paars en wordt uitgebreid met een breder kleurenpalet
‘Als wereldwijde marktleider en changemaker in mobiliteit is het tijd om de uitstraling te moderniseren. We willen dat ons merk ons doel visualiseert om steden leefbaarder te maken door een gevoel van gemak, controle en positieve energie uit te stralen,’ aldus Marius Koerselman, Country Director EasyPark Nederland. Het techbedrijf is actief in meer dan 25 landen en 3200 steden.
Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op een sterke rechthoekige vorm, die kan worden geassocieerd met een auto of een parkeerplaats. ‘We zijn erg trots op ons nieuwe ontwerp en verwelkomen alle klanten en gebruikers in een wereld van beweging en energie. Het zal verschil maken in de ervaring van klanten elke keer als zij gebruikmaken van onze diensten,’ aldus Stephanie Smitt Lindberg, Chief Marketing Officer bij EasyPark Group.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management