Jan-Peter van Doorn

Jan-Peter van Doorn
Werkt bij: The Food Agency
Functie: founding partner

Biografie Jan Peter van Doorn werd geboren in 1950 in Amsterdam. Hij studeerde bedrijfskunde (MBA). Het grootste deel van zijn werkzame leven bracht hij in de reclame door. Als strateeg werkt hij bij Prad (later Publicis) en JWT. Tien jaar lang had hij zijn eigen bureau: Benjamens van Doorn Euro RSCG. Hij werkte o.a. voor Heineken, Douwe Egberts, Nuon, ABN, Achmea, Unilever, Delta Lloyd, Ministerie van Landbouw, Ministerie van Verkeer en Waterstaat.

Hij was voorzitter van het Merkgenootschap en van het Platform Commerciële Communicatie (een samenwerkingsverband tussen BVA, DMSA, VEA, NIMA). Hij kreeg de Walter Schaperprijs voor zijn bijdrage aan het reclamevak.

De laatste jaren (tien) wordt hij getriggerd door het thema ‘identiteit’. En vooral ook zijn eigen identiteit en de ontwikkeling daarvan. Hij schreef daar twee boekjes over: ‘Ontploeteren, zie het, snap het, doe het’ en ‘De ontdekking van je ding’.

Sinds 2010 is hij actief als founding partner van The Food Agency.

Recente artikelen van Jan-Peter van Doorn

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken