Spa komt met nieuwe smaak en verfrissende campagne

Spa komt met nieuwe smaak en verfrissende campagne
  • Food-en-retail
  • 18 mrt 2014 @ 15:23
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodInnovatie

Vanaf half april wordt de nieuwe smaak Citrus Fruit aan het koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit toegevoegd, 'een ultiem verfrissende dorstlesser op basis van een mix van vier verschillende citrusvruchten en het sprankelende, natuurlijke mineraalwater van Spa', meldt het merk. Tegelijkertijd wordt een nieuwe campagne gelanceerd. Bekijk hier de nieuwe commercial.

De combinatie van het pure sap van mandarijn, sinaasappel, grapefruit en limoen moet voor een 'heerlijk friszoete en verkwikkende smaakbeleving' zorgen, belooft Spa. De introductie van de 1,5 liter Spa Fruit Citrus Fruit maakt deel uit van een intensieve voorjaars- en zomercampagne van Spa Fruit die onder andere een TV commercial, winkelvloeractiviteiten en grootschalige sampling omvat.

'Denk fris. Spa Fruit.'
Verfrissing zit sinds jaar en dag in de natuur van Spa Fruit. Letterlijk en figuurlijk, want de frisdranken zijn gemaakt op basis van het bruisende mineraalwater van Spa en het lekkerste fruit uit de natuur. Om het verfrissende karakter nog meer te onderstrepen, nodigt Spa Fruit in een nieuwe TV commercial uit om situaties uit het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen. En dat levert een schat aan nieuwe positieve inzichten op! De nieuwe TVC met pay-off ‘Denk fris. Spa Fruit.’ is gericht op het totale koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit en zal vanaf week 11 te zien zijn. Naast de TV-campagne zal Spa Fruit intensief worden ondersteund met proeverijen door het hele land, center- en retail signs voor Citrus Fruit, promoties op de winkelvloer en PR, meldt Edwin van Dijken van Spa fruit-maker Spadel Nederland. Bekijk hieronder de nieuwe bijbehorende film. (PvWK)

 

Screenshot Spa Fruit



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken