Winnaars Jonge Honden-Bever 24uurs Pitch bekend

Winnaars Jonge Honden-Bever 24uurs Pitch bekend
  • Food-en-retail
  • 26 mei 2014 @ 10:20
  • 17788 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
  • Evenement

Jaarlijks reizen ze naar het reclamefestival in Cannes en ze houden een reeks van 'pitches': de Jonge Honden, verzamelnaam voor een club van jonge creatieven en junior strategen. Daarnaast wordt jaarlijks in samenwerking met MarketingTribune de Gouden Zaag uitgereikt. Een ander hoogtepunt is de jaarlijkse '24uurs Pitch'' in samenwerking met een adverteerder en outdoorexploitant Interbest. Dit jaar mochten de tenten worden opgeslagen om in 24 uur een concept voor Bever Zwerfsport te bedenken.

'De reclamebranche is een van de lastigste vakgebieden om een goede start in te maken. Talent helpt natuurlijk enorm, maar dan moet je wel de kans krijgen om jezelf te laten zien. Stichting JongeHonden helpt je daarbij', aldus stichting de Jonge Honden. Een van die kansen is de jaarlijkse 24uurs Pitch. Afgelopen weekend vond deze plaats onder het motto '#back2basic 24uurs pitch'. Intussen zijn de winnaars (zie foto's hieronder) bekend.
 

Unieke ervaring
'Stefan en Willem, Timon en Daphne en Rita en Jurre!', proclammeert het Jonge Hondenbestuur op de eigen Facebbook-pagina. '#Madness, we zijn allemaal gesloopt. Bedankt Bever, bedankt Interbest, bedankt jury en bedankt alle deelnemers. Dit was een once in a life-time!'
(PvWK)

Meer info klik hier






Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken