Winnaars Jonge Honden-Bever 24uurs Pitch bekend
- Food-en-retail
- 26 mei 2014 @ 10:20
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Evenement
- 26 mei 2014 @ 10:20
- Redactie Food en Retail
Jaarlijks reizen ze naar het reclamefestival in Cannes en ze houden een reeks van 'pitches': de Jonge Honden, verzamelnaam voor een club van jonge creatieven en junior strategen. Daarnaast wordt jaarlijks in samenwerking met MarketingTribune de Gouden Zaag uitgereikt. Een ander hoogtepunt is de jaarlijkse '24uurs Pitch'' in samenwerking met een adverteerder en outdoorexploitant Interbest. Dit jaar mochten de tenten worden opgeslagen om in 24 uur een concept voor Bever Zwerfsport te bedenken.
'De reclamebranche is een van de lastigste vakgebieden om een goede start in te maken. Talent helpt natuurlijk enorm, maar dan moet je wel de kans krijgen om jezelf te laten zien. Stichting JongeHonden helpt je daarbij', aldus stichting de Jonge Honden. Een van die kansen is de jaarlijkse 24uurs Pitch. Afgelopen weekend vond deze plaats onder het motto '#back2basic 24uurs pitch'. Intussen zijn de winnaars (zie foto's hieronder) bekend.
Unieke ervaring
'Stefan en Willem, Timon en Daphne en Rita en Jurre!', proclammeert het Jonge Hondenbestuur op de eigen Facebbook-pagina. '#Madness, we zijn allemaal gesloopt. Bedankt Bever, bedankt Interbest, bedankt jury en bedankt alle deelnemers. Dit was een once in a life-time!'
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- talent
- Gouden Zaag
- eiland
- Lode Schaeffer
- MarketingTribune
- 24uurs Pitch
- Cannes
- Jonge Honden
- Bever
- junioren
- outdoor
- Interbest
- creatie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing