Chocomel en Sinterklaas introduceren 'Chocomel Letters'

Chocomel en Sinterklaas introduceren 'Chocomel Letters'
  • Food-en-retail
  • 18 nov 2014 @ 09:16
  • 14864 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenFood

Speciaal voor Sinterklaas heeft Chocomel hele nieuwe chocoladeletters op de markt gebracht: Chocomel Letters. De innovatieve nieuwe kijk op de klassieke letter komt volgens het merk uit de stal van DDB & Tribal Amsterdam. Creatief Ramin Bahari van dat bureau: 'Chocomel en de winter zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, daarom is Chocomel het enige merk die de nieuwe letters op de markt kan brengen.'

'Ooit werden de letters van brood gemaakt, totdat de chocoladeletter kwam. Na een paar honderd jaar werd het weer tijd voor iets nieuws. Dus toen Chocomel mij benaderde met het idee voelde ik gelijk dat dit de volgende stap in de juiste richting was', aldus Sinterklaas in het persbericht van de chocoladeverwerker.

Sinterklaascadeau
Marketeers Marieke Rentmeester en Bastiaan de Clercq van Chocomel: 'de kracht van het idee zit hem in de eenvoud, op onze Chocomel Vol literpakken hebben we mooie chocoladeletters geprint. Nu kun je de enige echte dus ook cadeau geven voor Sinterklaas.' Chocomel Letters zijn vanaf deze week te vinden in alle supermarkten waar Chocomel normaal ook te koop is.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken