Chocomel en Sinterklaas introduceren 'Chocomel Letters'
- Food-en-retail
- 18 nov 2014 @ 09:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenFood
- 18 nov 2014 @ 09:16
- Redactie Food en Retail
Speciaal voor Sinterklaas heeft Chocomel hele nieuwe chocoladeletters op de markt gebracht: Chocomel Letters. De innovatieve nieuwe kijk op de klassieke letter komt volgens het merk uit de stal van DDB & Tribal Amsterdam. Creatief Ramin Bahari van dat bureau: 'Chocomel en de winter zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, daarom is Chocomel het enige merk die de nieuwe letters op de markt kan brengen.'
'Ooit werden de letters van brood gemaakt, totdat de chocoladeletter kwam. Na een paar honderd jaar werd het weer tijd voor iets nieuws. Dus toen Chocomel mij benaderde met het idee voelde ik gelijk dat dit de volgende stap in de juiste richting was', aldus Sinterklaas in het persbericht van de chocoladeverwerker.
Sinterklaascadeau
Marketeers Marieke Rentmeester en Bastiaan de Clercq van Chocomel: 'de kracht van het idee zit hem in de eenvoud, op onze Chocomel Vol literpakken hebben we mooie chocoladeletters geprint. Nu kun je de enige echte dus ook cadeau geven voor Sinterklaas.' Chocomel Letters zijn vanaf deze week te vinden in alle supermarkten waar Chocomel normaal ook te koop is.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- snoep
- schoen
- DDB & Tribal
- innovatie
- suiker
- chocolade
- Piet
- Verkade
- Sint
- schap
- Finch
- Friesland Campina
- Bastiaan de Clercq
- Chocomel
- Ramin Bahari
- letter
- Marieke Rentmeester
- cacao
- Sinterklaas
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Directeur Marketing Jorieke de Vries verlaat Jumbo
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en start festival
- René Repko tijdelijk aan het roer van Marketing bij Jumbo
- Balr failliet - focus verschuift naar voetbalplatform
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Crisp versnelt groei en breidt uit... 18-07-2025
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers