Nieuwe directeuren KPN Retail en Customer Contact Center
- Food-en-retail
- 19 mei 2015 @ 16:41
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaNieuwkomers
- 19 mei 2015 @ 16:41
- Redactie Food en Retail
Bart Mulders is vanaf 1 juni de nieuwe directeur Retail bij KPN Consumentenmarkt. Hij volgt Bob Mols op, die directeur Customer Contact Center (CCC) wordt. Mulders (37) werkt sinds 2000 bij KPN. In 2005 werd hij verantwoordelijk voor de Hi winkels.
Mulders stond aan de wieg van de succesvolle Hi winkelformule, bouwde deze in vijf jaar uit van 1 naar 50 winkels, heeft daarna drie jaar de KPN winkels geleid en was sinds juni 2014 verantwoordelijk voor de Telfort winkels.
Bob Mols (53) kwam in maart 2014 bij KPN. Het afgelopen jaar is onder zijn leiding de efficiency van KPN Retail gegroeid, een future proof footprint ontwikkeld en een nieuwe winkelformule gelanceerd. Mols is sinds november 2014 eveneens interim directeur bij het CCC. Deze functie vervult hij vanaf 1 juni op permanente basis.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- KPN Consumentenmarkt
- KPN
- Bart Mulders
- CCC
- personalia
- Retail
- nieuw
- directeur
- telecom
- Bob Mols
- Customer Contact Center
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend... 16-05-2025
- Nieuwe Retail Media Commissie... 16-05-2025
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole -... 16-05-2025
- Retail Media Day brengt nieuwe... 15-05-2025
- Gezonde snackmuur verovert Hollandse... 15-05-2025
- Eiwitrijk touchpoint voor de... 15-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management