Nieuwe directeuren KPN Retail en Customer Contact Center
- Food-en-retail
- 19 mei 2015 @ 16:41
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaNieuwkomers
- 19 mei 2015 @ 16:41
- Redactie Food en Retail
Bart Mulders is vanaf 1 juni de nieuwe directeur Retail bij KPN Consumentenmarkt. Hij volgt Bob Mols op, die directeur Customer Contact Center (CCC) wordt. Mulders (37) werkt sinds 2000 bij KPN. In 2005 werd hij verantwoordelijk voor de Hi winkels.
Mulders stond aan de wieg van de succesvolle Hi winkelformule, bouwde deze in vijf jaar uit van 1 naar 50 winkels, heeft daarna drie jaar de KPN winkels geleid en was sinds juni 2014 verantwoordelijk voor de Telfort winkels.
Bob Mols (53) kwam in maart 2014 bij KPN. Het afgelopen jaar is onder zijn leiding de efficiency van KPN Retail gegroeid, een future proof footprint ontwikkeld en een nieuwe winkelformule gelanceerd. Mols is sinds november 2014 eveneens interim directeur bij het CCC. Deze functie vervult hij vanaf 1 juni op permanente basis.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Retail
- CCC
- Bob Mols
- Customer Contact Center
- telecom
- KPN Consumentenmarkt
- personalia
- Bart Mulders
- nieuw
- KPN
- directeur
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn combineert kerst en... 10-11-2025
- Hema zet in op innovatie en... 10-11-2025
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




