Albert Heijn prolongeert 'AH to gay'

Albert Heijn prolongeert 'AH to gay'
  • Food-en-retail
  • 27 jul 2015 @ 10:38
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Winkelen

Tot 2 augustus staat Amsterdam helemaal in het teken van de Amsterdam Gay Pride. Daarom tovert Albert Heijn to go vanaf maandag 27 juli acht winkels in de binnenstad weer uiterst hip om tot 'AH to gay', onder het motto 'share love & drink coffee bij AH to gay'.

Roland Simon van AH to go: 'wij vinden echt fantastisch dat dit grootse evenement al twintig jaar georganiseerd wordt in Amsterdam. Dit jaar staat het thema share love, love differences centraal. Daar dragen wij graag aan bij.' Albert Heijn to go doneert daarom gedurende de week van de Gay Pride € 1,- per verkochte koffie aan de stichting.

AH to gay in alle kleuren van de regenboog
In de winkels zijn het de regenboogkleuren die de boventoon voeren, aangevuld met verschillende opvallende roze accenten natuurlijk. Zo hangt de bekende regenboogvlag boven de ingang en ligt er bij de winkel in de Reguliersbreestraat bijvoorbeeld een meterslange, knalroze loper uit. Bij verschillende geselecteerde actieproducten krijgen klanten gratis een roze bloemenkrans voor tijdens de Gay Pride.

Limited edition regenboogbekers
De koffie wordt vanaf 27 juli een week lang geschonken in de limited edition regenboogbeker, meldt AH. Van iedere verkochte kop koffie schenkt Albert Heijn to go € 1,- aan de Stichting Amsterdam Gay Pride. De stichting gebruikt deze donatie voor het opruimen en schoonmaken van de stad na afloop van alle feestdrukte.

De Albert Heijn to gays
Van maandag 27 juli tot en met het eind van de Gay Pride zondag 2 augustus zijn de deelnemende Albert Heijn to go winkels in de hoofdstad:
Reguliersbreestraat 22a
Damrak 89-90
Nieuwendijk 182
Amsterdam CS: Stationsplein 13a, 7, 43L en 45F en de IJhal

(PvWK)

Lees hier alles over de Amsterdam Gaypride 2015

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken