Eenenvijftigduizend helden duiken fris het nieuwe jaar in
- Food-en-retail
- 23 dec 2015 @ 09:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - SponsoringEvenementMaatschappijFood
- 23 dec 2015 @ 09:00
- Redactie Food en Retail
Op de eerste dag van het nieuwe jaar trotseren naar verwachting ruim eenenvijftigduizend helden op 137 duiklocaties de koude Hollandse wateren. Of het nu gaat om een zeeduik of rivierduik, ook voor 2016 lijkt het enthousiasme voor een frisse start van het nieuwe jaar overweldigend. Unox steunt met deze 56 ste editie van de Nieuwjaarduik Voedselbanken Nederland.
Voor elke deelnemer aan de Nieuwjaarsduik Scheveningen doneert Unox één euro. Traditiegetrouw verwacht Unox ook aankomende nieuwjaarsdag weer 10.000 duikers op het Scheveningse strand.
Extra steuntje in de rug
Als organisator van de Nieuwjaarsduik Scheveningen begrijpt Unox als geen ander dat mensen het nieuwe jaar goed willen inluiden. Ook de mensen die een extraatje kunnen gebruiken, zoals gezinnen die afhankelijk zijn van Voedselbanken Nederland. Unox staat voor de ‘Hollandse pot’ en voelt zich verbonden met de mensen die gebruik moeten maken van de Voedselbank voor hun dagelijkse maaltijd. ‘Waar we kunnen, dragen we met ons merk graag een steentje bij om harten te verwarmen. We willen de mensen die het nodig hebben iets extra’s geven. Naast het doneren van 10.000 euro werven we op nieuwjaarsdag donateurs voor Voedselbanken Nederland’, aldus Jan Paul Bruins, Brand Manager van Unox.
Over de Nieuwjaarsduik
Sinds de eerste duik in 1960, uitgevoerd door Ok van Batenburg, is het Nieuwjaarsduiken uitgegroeid tot een groot aantal duiken door heel Nederland en zelfs in het buitenland. Liefhebbers van de oer-Hollandse 1 januaritraditie duiken inmiddels ook in Noorwegen, Curaçao, Zuid-Afrika, Abu Dhabi en tientallen andere landen het water in. Vorig jaar doken 50.000 duikers het water in op 137 duiklocaties in het land.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing