Sterke McDonald's-parodie à la Apple gaat viraal

Sterke McDonald's-parodie à la Apple gaat viraal
  • Food-en-retail
  • 23 mrt 2016 @ 09:29
  • 10041 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

McDonald's in de markt gezet zoals zoals Apple zijn producten showt. Site Buzzfeed vroeg het zich af en maakte een hilarische reclamefilm. In de film introduceert ene Dartanian London ('fast food developper') met rond Steve Jobs-brilletje een aantal producten die de next generation of fast food vertegenwoordigen. Geniet van deze hilarische parodie.

Zo heb je volgens London de 'Fri', voorzien van slimme 'Smart Grease'. Met Smart Grease weet je altijd en overal waar je Fri is. Vergeet ook niet de 'Nugget', een nieuwe visie op hoe kip eruit ziet. En tenslotte natuurlijk 'Mac' met zijn prettige veerkrachtigheid en de bol waarop de sesampitjes met pincet worden bevestigd: A closer look at the next generation of food. (PvWK, bron: Buzzfeed)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Tijdelijke maatregel i.v.m. het coronavirus | Je kunt tot 1 week voor een betaald BBP Media event je inschrijving nog annuleren. Mocht het event geannuleerd worden door organisator BBP Media, dan wordt het inschrijfgeld teruggestort.

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken