Brouwerij 't IJ wint Amsterdam Business Award 2016
- Food-en-retail
- 23 mei 2016 @ 10:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkFood
- 23 mei 2016 @ 10:15
- Redactie Food en Retail
Uit handen van Hankie van Baasbank, Raad van Bestuur van de Kamer van Koophandel, ontvingen de ondernemers Patrick Hendrikse en Bart Obertop van Brouwerij 't IJ (foto onder) de Amsterdam Business Award met bijbehorende cheque ter waarde van 25.000 euro aan advertentiewaarde bij De Telegraaf. Volgens de winnaars hebben zij geheel volgens de regel der marketing hun succes vooral te danken aan de wensen van hun klanten.
Tijdens het gala in het NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky prees de jury de brouwerij uitgebreid. De twee andere genomineerden, Casper Reinders, TAO Group en Joost en Willemijn Lyppens, Juwelier Lyppens, werden door de jury eveneens geprezen vanwege hun positieve bijdrage aan het economische klimaat van Amsterdam. Het zijn alledrie schoolvoorbeelden van Amsterdams ondernemerschap. Eerder is de prijs uitgereikt aan Olcay Gulsen, Supertrash (2010), Hans Brouwer, Massive Music (2011), Raymond Cloosterman, Rituals (2012), Guido van Heezen, Effectory (2013), Renny Ramakers, Droog (2014) en Oos Kesbeke, Kesbeke (2015).
Foto boven: De genomineerden en de organisatie van de Amsterdam Business Awards op het podium, met in het midden de stralende winnaars Bart Obertop enPatrick Hendrikse van Brouwerij 't IJ, met rechts van hen André van Stigt van Architectenbureau J. van Stigt, winnaar van de AmsterdamCultuur Award en Michael Crimp van IBC, winnaar van de International Award.
Cultuur Award voor Architectenbureau J. van Stigt
Juryvoorzitter van de Amsterdam Cultuur Business Award Cees Dam overhandigde deze award aan André van Stigt van Architectenbureau J. van Stigt: 'Het architectenbureau laat in metropool Amsterdam een footprint achter; het heeft gezorgd voor het behoud van vele kenmerkende historische gebouwen, zoals het Olympisch Stadion, het Entrepotdok en de Hallen. Het oog voor detail van deze winnaar kent geen grenzen - en dat geldt ook voor zijn team.'
International Award gaat naar International Broadcasting Convention
De Amsterdam International Business Award werd uitgereikt door Arthur van Dijk, voorzitter van Transport en Logistiek Nederland en oud-wethouder van Haarlemmermeer, aan Michael Crimp van de International Broadcasting Convention (IBC). De prijs bekroont de belangrijke rol van de buitenlandse organisatie die van invloed is op de aantrekkingskracht van Amsterdam en positief bijdraagt aan de regionale economie. 'Thank you for good entrepreneurial behaviour in the Amsterdam region.' De conferentie brengt jaarlijks 55.000 professionals uit 170 landen rondom entertainment- en nieuwscontent samen in Amsterdam, goed voor een omzet van meer dan 80 miljoen in de regio.
Winnaars Bart Obertop & Patrick Hendrikse, Brouwerij 't IJ met in hun hand een check van 25.000 euro aan advertentieruimte in De Telegraaf.
Over de Amsterdam Business Awards
Het Amsterdam Business Awards Gala heeft naast het verbinden van mensen tot doel ondernemers te belonen en stimuleren om de economie en de leefbaarheid van stad en regio Amsterdam te verbeteren. Het Gala vindt dit jaar voor de zevende keer plaats, waarbij driesterrenkok Jacob Jan Boerma het diner verzorgt. De uitreiking is het initiatief van MeerBusiness, 'één van de meest actieve business platforms van Amsterdam'. Meer info klik hier. www.amsterdambusinessaward.nl
Fotocredits: Monique Kooijmans
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- De Telegraaf
- IJ
- wensen
- advertentiewaarde
- Raad van Bestuur
- Patrick Hendrikse
- Bart Obertop
- winnaar
- ondernemers
- Amsterdam Business Award
- bier
- Kamer van Koophandel
- cheque
- Brouwerij 't IJ
- award
- Struys
- marketing hun succes
- molen
- Hankie van Baasbank
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing