Page Vochtig Toiletpapier verkoelt strand
- Food-en-retail
- 27 aug 2016 @ 09:26
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingInnovatie
- 27 aug 2016 @ 09:26
- Redactie Food en Retail
Page Vochtig Toiletpapier zorgt er de komende dagen voor dat strandgasten letterlijk en figuurlijk het hoofd koel houden met een ludieke verfrissingscampagne. Terwijl de temperaturen wederom naar zomerse waarden kruipen, worden zonaanbidders op verschillende populaire badplaatsen als Bloemendaal en Den Helder verrast met een heerlijk verkoelende douche, aangeboden door Page.
Het bekende merk toiletpapier geeft hiermee maar eigen zeggen op verrassende wijze aandacht aan hun vochtige toiletpapier. 'Douchen doe je immers ook niet zonder water, waarom de billen afvegen dan wel?', is de creatieve rationale. Met de Strandexperience maakt Page een sympathieke doorvertaling van haar huidige tv commercial waarin het douchen zonder water als creatieve invalshoek is gebruikt. Bij de drukbezochte Page Strandexperience krijgen bezoekers naast de verfrissingsdouche ook een probeerpakje vochtig toiletpapier aangeboden.
Met de billen bloot
Steeds meer Nederlanders gebruiken vochtig toiletpapier als onderdeel van het vaste toiletritueel. Inmiddels gebruikt 1 op de 10 Nederlanders vochtig toiletpapier. Toch is dat nog relatief weinig in vergelijking landen om ons heen. Van onze Zuiderburen bijvoorbeeld gebruikt 1 op de 3 het als onderdeel van de dagelijkse toiletgewoonte. Het gebruik van vochtig toiletpapier lijkt een kwestie van wennen. Na 2 weken proberen is 95% overtuigd van de toegevoegde waarde: het geeft een fris, zeker en hygiënisch schoon gevoel.
Over Page Vochtig Toiletpapier
Voor de zekerheid van extra hygiëne en een schoon en fris gevoel na het gebruik van gewoon toiletpapier, heeft Page een uitgebreid assortiment vochtige doekjes ontwikkeld: Page Fresh Vochtig Toiletpapier, Page Aloë Vera Vochtig Toiletpapier en Page Sensitive Vochtig Toiletpapier. Aangezien het product uit 100% natuurlijke ingrediënten bestaat, is het gewoon door het toilet te spoelen zonder deze te verstoppen. Het advies hierbij is om maximaal 2 velletjes per keer te gebruiken, aldus Page.
De Strandexperience van Page
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- verfrissingscampagne
- zonder water
- tv
- Bloemendaal
- ludiek
- badplaatsen
- Page
- strandgasten
- creatieve rationale
- Strandexperience
- billen afvegen
- doorvertaling
- commercial
- Page Vochtig Toiletpapier
- sympathiek
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing