AH laat nieuwe leveranciers pitchen op Albert Heijn Podiumdag 2017

AH laat nieuwe leveranciers pitchen op Albert Heijn Podiumdag 2017
  • Food-en-retail
  • 5 mei 2017 @ 11:49
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementWinkelen

Een soort 'The Voice' voor leveranciers. Op 7 juni prolongeert Albert Heijn de AH Podiumdag: 'Hét moment bij uitstek om als potentiële leverancier met Albert Heijn kennis te maken, en andersom natuurlijk. De inkopers van Albert Heijn zijn continu op zoek naar mogelijkheden om het aanbod in de winkels uit te breiden, en dit aanbod steeds verser, lekkerder, gezonder en duurzamer te maken. Zij houden deze dag vrij om zich te laten verrassen door een groot aantal vernieuwende en onderscheidende producten.' Inschrijven kan tot en met 26 mei 15:00 uur, meldt AH.

Nieuwsgierig naar nieuwe producten
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn vertelt MarketingTribune: 'Ik ben altijd enorm nieuwsgierig naar allerlaatste ontwikkelingen. De podiumdagen zijn een perfect platform om al die mooie innovaties te ontdekken. Voor nieuwe producenten en leveranciers een prachtkans om bij ons op het schap of in de online shop te komen. Afgelopen jaren waren de podiumdagen echt een succes, meer dan 70 producten hebben op deze manier ons assortiment verrijkt. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar de komende editie.'

Speeddates & workshops
In speeddates van 15 minuten kunnen leveranciers kennismaken met de category en inkoop managers van Albert Heijn en vertellen waarom hun product niet gemist kan worden op het schap. Naast de speeddates zijn er ook workshops over logistiek en kwaliteit.


'Pak het podium op 7 juni'

De podiumdag vindt plaats op woensdag 7 juni op het AH hoofdkantoor in Zaandam. Voor meer informatie over het programma, de uitgangspunten voor deelname en het inschrijfformulier, kan je hier terecht. (PvWK)  

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken