CMO Ikea Jeroen Hubert laat tijdens Nima Top Marketing Club zijn collega-CMO's 'duizelen' door vakkennis

CMO Ikea Jeroen Hubert laat tijdens Nima Top Marketing Club zijn collega-CMO's 'duizelen' door vakkennis
  • Food-en-retail
  • 23 mei 2017 @ 08:45
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • EvenementMarketing

Als een echte predikant van het ‘Testament van een Meubelhandelaar‘ zette de Nederlandse Global Marketing Communication manager bij Ikea Group Jeroen Hubert uiteen wat de impact is van een goede visie: het creëren van een beter dagelijks leven voor zoveel mogelijk mensen. Hij deed dat tijdens het recente CMO Diner van de Nima Top Marketing Club.

Deze bijeenkomsten van marketing-eindverantwoordelijken krijgen de afgelopen jaren steeds meer het karakter van een ‘reünie met introducees’. Ongeveer de helft van de deelnemers keert in steeds wisselende Top Marketing Club-samenstelling terug, meldt organisator.

Lees hier het complete verslag van de sessie met Ikea-cmo Hubert.

(foto/bron: Nima)


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken