Intermarché charmeert met liefde en chanson Mouloudji
- Food-en-retail
- 2 mei 2017 @ 15:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 2 mei 2017 @ 15:15
- Redactie Food en Retail
Met diepvriespizza en ketchup wordt het mooie kassameisje niet verleid, maar met venkel springt de vonk wel over. Ziehier het romantische thema dat momenteel Frankrijk verovert voor retailketen Intermarché, waarin de liefde duidelijk door de maag gaat. De goed gekozen chanson van Marcel Mouloudji eronder maakt de impact compleet. La Jolie Parisienne schrijft op YouTube: 'Je suis très émue par votre publicité. Merci beaucoup pour ce joli moment.'
Via hashtag #lamourlamour wordt inmiddels massaal gereageerd op de spot, die intussen viral is gegaan. En daarmee ook over de grens. 'L’Amour: het reclamefilmpje waar Frankrijk blij van wordt', schrijft bijvoorbeeld Frankrijk.nl, een Nederlandse site met oog voor onze zuiderbenedenburen. 'Zucht… wedden dat je hiervan een glimlach krijgt?'. '50 nuances de crudités', reageert iemand op YouTube. Zou zo'n aanvliegroute die losstaat van aanbiedingen, product-info of prijsbeukerij ook werken voor retailers op de Nederlandse markt? Of is de leuke boodschap te generiek. Bekijk de film hieronder en oordeel zelf. Reacties kunt u hieronder kwijt. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- pizza
- YouTube
- kassameisje
- Intermarché
- émue
- vonk
- romantisch
- ketchup
- Frankrijk
- venkel
- Marcel Mouloudji
- chanson
- retailketen
- Parisienne
- liefde
- impact
- retail
- thema
- liefde
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing