Intermarché charmeert met liefde en chanson Mouloudji

Intermarché charmeert met liefde en chanson Mouloudji
  • Food-en-retail
  • 2 mei 2017 @ 15:15
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met diepvriespizza en ketchup wordt het mooie kassameisje niet verleid, maar met venkel springt de vonk wel over. Ziehier het romantische thema dat momenteel Frankrijk verovert voor retailketen Intermarché, waarin de liefde duidelijk door de maag gaat. De goed gekozen chanson van Marcel Mouloudji eronder maakt de impact compleet. La Jolie Parisienne schrijft op YouTube: 'Je suis très émue par votre publicité. Merci beaucoup pour ce joli moment.'

Via hashtag #lamourlamour wordt inmiddels massaal gereageerd op de spot, die intussen viral is gegaan. En daarmee ook over de grens. 'L’Amour: het reclamefilmpje waar Frankrijk blij van wordt', schrijft bijvoorbeeld Frankrijk.nl, een Nederlandse site met oog voor onze zuiderbenedenburen. 'Zucht… wedden dat je hiervan een glimlach krijgt?'. '50 nuances de crudités', reageert iemand op YouTube. Zou zo'n aanvliegroute die losstaat van aanbiedingen, product-info of prijsbeukerij ook werken voor retailers op de Nederlandse markt? Of is de leuke boodschap te generiek. Bekijk de film hieronder en oordeel zelf. Reacties kunt u hieronder kwijt. (PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken